17 dec. 2010

‘Fustele’ si ‘Pantalonii’

Cate dintre voi nu ati vrut sa mergeti la cumparaturi cu partenerul, sa isi dea cu parerea, caci in fond pentru ei, noi femeile, vrem sa aratam spectaculos?!..

In proportie de 70% dintre clientele noastre au venit fara parteneri, dar mereu cu aceleasi dubii: “oare ii va placea?”. Nu s-a pus niciodata problema ca rochitele sa nu fie pe placul ‘pantalonilor’, caci sunt incredibile si intotdeauna doamnele si domnisoarele au gasit ce isi doreau, Dia Vynne avand o larga varietate de rochii pentru toate ocaziile.

Dragii mei ‘pantaloni’, intelegeti ca pentru noi, parerea persoanei iubite conteaza foarte mult si chiar daca va plictisiti in timp ce ‘fustele’ probeaza diferite tinute, incercati sa va plictisiti cu zambetul pe buze :) observand astfel bucuria pe care le-o aduceti prin simpla Dvs. prezenta.

Acum cateva zile am facut un mic sondaj in cercul meu de prieteni incercand totodata sa le ‘deschid’ ochii.

Rezultatele: majoritatea nici nu si-au dat seama de importanta pe care o au in alegerea rochitei perfecte, unii spunand chiar ca nu le pasa ce rochie ar alege partenera atata timp cat este foarte scurta si decoltata; va dati seama ca am declansat o serie de dezbateri, ca intr-un final, sa-mi dau seama ca mi-am batut capul de pomana.. Clar suntem 2 ‘specii’ diferite!!! :)

    Concluzii:
  • - Barbatii trebuie luati ca atare, nu este in intentia lor sa ne raneasca, doar ca nu au rabdare sa ne priveasca defiland.
  • - Fericitele femei ale caror parteneri le onoreaza cu prezenta intr-un Showroom de Rochii, se pot considera norocoase :P
  • - Nu trebuie sa ne pese de parerea nimanui atata timp cat ne simtim bine in rochia aleasa, caci pasandu-ne numai de noi, vom straluci increzatoare, iar restul lumii ne va percepe ca atare.

Sfat catre ‘pantaloni’: Pentru ca va facem viata mai frumoasa si fara noi nu va gasiti linistea, incercati sa nu mai strangeti cureaua.. Doar vin Sarbatorile! :)

Sarbatori Fericite alaturi de cei dragi..

‘Psihologul de serviciu’ by Dia Vynne :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu